پیام و اس ام اس تسلیت تاسوعا و عاشورا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین خنده و آدرس funiland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 14
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 37
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 37
:: بازدید ماه : 88
:: بازدید سال : 216
:: بازدید کلی : 243

RSS

Powered By
loxblog.Com

پیام و اس ام اس تسلیت تاسوعا و عاشورا
پنج شنبه 6 شهريور 1399 ساعت 8:38 | بازدید : 139 | نوشته ‌شده به دست مژگان احمدی | ( نظرات )

عاشورا از ریشه «عشر»، به معنای ده و دهم و تاسوعا از ریشه «تسع»، به معنای نه و نهم است. این لفظ فقط بر نهمین و دهمین روز محرم گفته شده است.
از آنجا که حوادث مهم کربلا در روز نهم و دهم ماه محرم الحرام اتفاق افتاد، این دو روز را برجسته کرده و به نام تاسوعا و عاشوار مشهور شده و روز نهم و دهم محرم الحرام در فرهنگ مسلمانان به ویژه شیعیان، از جایگاه ویژه ای برخوردار است. پس از آنکه امام حسین (ع) درکربلا به شهادت رسید، روز عاشورا در میان مردم به روز حزن و اندوه مشهور شد و شیعیان حضرت علی (ع) آن روز را روز سوگ و عزاداری قرار دادند. از این رو به نام عاشورای حسینی شهرت یافت.

 

آن حسینی که شرف یافته دین از شرفش

سر و جان داد زکف ، تا نرود دین ز کفش

هدف تیر بلا ساخت علی اصغر خویش

تا که سرمشق بگیرد بشر از این هدفش

***پیام تسلیت شهادت امام حسین (ع)***

سقا شدن و به تشنگان جان دادن

بی‌دست شدن مشک به دندان دادن

ساقی شدن و دست به مستان دادن

هیهات که شرح عشق نتوان دادن

السلام علیک یا عبد الصالح یا اباالفضل العباس

***پیام تسلیت تاسوعا و عاشورا حسینی***

تا دل ز غم تو گشت بی تاب حسین
این چشم تهی نگشت از آب حسین
عمری است نیازمند این درگاهم
یک لحظه گدای خویش دریاب! حسین
شهادت امام حسین (ع) تسلیت

***پیامک تسلیت تاسوعا و عاشورا حسینی***

بیایید در ماه محرم اگر زنجیر میزنیم
قبل از آن زنجیر غفلت از پای خود باز کرده باشیم
اگر که سینه میزنیم
قبل از آن سینه دردمندی را از غم و آه پاک کرده باشیم
خوب است اگر اشکی میریزیم
قبل از آن اشک از چهره ی مظلومی پاک کرده باشیم

***جملات تسلیت تاسوعا و عاشورا***

درس عاشورا درس زندگیست
درس خوبی وفلاحت، بندگیست
اگر چه اندک است طول وقوعش
هزاران درس داد آن با طلوعش

***اشعار زیبا مخصوص تاسوعا و عاشورا حسینی***

در خیالم کربلا زائر شدم

در حریم پاک تو طائر شدم

یا اباالفضل ، ای تمام هستی ام

من فقط به عشق تو شاعر شدم

***پیام کوتاه تسلیت تاسوعا و عاشورا حسینی***

عاشورا

صحنه نمایش فراگیر و فشرده تمامیت کارزار خوبی و بدی است

عزاداریتان قبول و التماس دعا

***پیام تسلیت سالروز شهادت سیدالشهدا امام حسین (ع)***

ﺑﺎﺯ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺑﺎﺗﺮﺍﻧﻪ ﻣیخوﺭﺩ ﺑﺮ ﺑﺎﻡ ﺧﺎﻧﻪ ،ﯾﺎﺩﻡ ﺁﺭﺩ ﮐﺮﺑﻼ ﺭﺍ، ﺩﺷﺖ پر ﺷﻮﺭ ﻭ ﺑﻼ ﺭﺍ،
قصه ﯾﮏ ﻇﻬﺮ ﻏﻤﮕﯿﻦ، ﮔﺮﻡ ﻭ ﺧﻮﻧﯿﻦ، ﻟﺮﺯﺵ ﻃﻔﻼﻥ ﻧﺎﻻﻥ، ﺯﯾﺮ ﺗﯿﻎ ﻭﻧﯿﺰﻩ ﻫﺎ ﺭﺍ،
ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﮐﻮﺩﮐﺎﻧﻪ ﻭ ﺍﻧﺪﺭﯾﻦ ﺻﺤﺮﺍﯼ ﺳﻮﺯﺍﻥ، میدود ﻃﻔﻠﯽ ﺳﻪ ساله
ﺁﺥ “ﺑﺎﺭﺍﻥ… ﺁﺥ “ﺑﺎﺭﺍﻥ

***جملات زیبا برای تاسوعا و عاشورا حسینی***

ای آن که غمت مسئله آموز من است
شور غم تو در دل پرسوز من است
روزی که حسین! بر تو من گریه کنم
سوگند به تو که بهترین روز من است
عاشورای حسینی تسلیت باد

***تکست تاسوعا و عاشورا حسینی***

فرموده است حضرت صادق هر آنکسی / گریان جدّ ما شده با من برادر است

در حج و در عبادت و در سجده های شب / گریه کن حسین شریک پیمبر است . . .

***پیام عزاداری تاسوعا و عاشورا حسینی***

دلم گردیده در بحر غمت غرق / مَنِه بین منو فرزند خود فرق

اگر عیبم بود کم سن و سالی / چرا پس گاهواره گشته خالی؟!

***پیام جدید تسلیت تاسوعا و عاشورا حسینی***

مهمانم و بسترم زمین است / عطشانم و قلبم آتشین است

دشمن همه سوی در کمین است / من عاشقم و گناهم این است

***پیامک تسلیت تاسوعا و عاشورا حسینی***

چون خون گلوی اصغرت را دیدی

با دست خودت رو به خدا پاشیدی

یعنی به خدای خالق خوبی ها

ارزنده ترین هدیَه را بخشیدی

***اس ام اس تسلیت تاسوعا و عاشورا حسینی***

دامن علقمه و باغ گل یاس یکی است

قمر هاشمیان بین همه ناس یکی است

سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب

نام زیبای اباصالح و عباس یکی است

***پیام تسلیت تاسوعا و عاشورا حسینی***

بسیار گریست تا کی بی تاب شد آب

خون ریخت ز دیدگان خوناب شد آب

از شدت تشنه کامی ات ای سقّا

آن روز ز شرم روی تو آب شد آب

***جمله تسلیت تاسوعا و عاشورا حسینی***

تاسوعای حسینی

روز پای مردی و وفاداری پیروان امام حسین علیه السلام

بر شما دوستدار خاندان عصمت علیهم السلام تسلیت باد

 

منبع: farspedia 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: